Kørekort pris

Pris på kørekort til kategori B eller generhvervelse

Vi tilbyder konkurrencedygtige priser på kørekort til kategori B og generhvervelse.
Ud over dette, så forstår vi, at alle elever og mennesker er unikke med forskellige behov og udfordringer, og vores særlige køreundervisning er skræddersyet til at imødekomme disse individuelle krav.

Kørekort lovpakke

kr 14.800 Pakken består af
  • 29 Teorilektioner
  • 4 lektioner på manøvrebane (Kravlegård)
  • 4 lektioner på køreteknisk anlæg (Glatbane)
  • 16 lektioner på vej

Særlig Køreundervisning

Ring for tilbud Pakken består af
  • 8 Teorilektioner
  • 8 kørselslektioner
  • Teori kode
  • Mulighed for tilkøb af glatfører kursus
  • Prisen inkluderer ikke - Ekstra køretime (a 45 min) : 600,- pr lektion - Ekstra prøvegebyr : 890,- - Leje af skolevogn ved ny køreprøve : 800,-

Generhverv

Ring for tilbud Pakken består af
  • 2 lektioner teori
  • 2 lektioner kørsel
  • Teori kode
  • Mulighed for tilkøb af glatfører kursus
  • Prisen inkluderer ikke : Prøvegebyr til færdselsstyrelsen kr. 970,- + lægeerklæring og pasfoto . Ekstra kørelektioner kr. 600,-. Leje af bil til ekstra køreprøve kr. 800,-. ANT kursus kr. 3200.-

Skal du også bestå første gang ?

Vores kørelærere er erfarne og kompetente, og har mange års erfaring i branchen. De er dedikeret til at sikre, at du modtager den bedste undervisning, og lære de nødvendige færdigheder og teknikker, der kræves for at køre sikkert og effektivt.

Prisfordele ved at vælge os

Beshs køreskole tilbyder konkurrencedygtige priser, der gør det til et overkommeligt valg.

Her er nogle af de fordele du får med i prsien, når du vælger Bechs køreskole i Sæby.

For det første, tilbyder vi fleksible pakkeløsninger, der passer til elevernes individuelle behov. Dette betyder, at du selv kan vælge mellem forskellige pakker, der inkluderer forskellige kørelektioner og teoriundervisning.

For det andet, har vi ingen skjulte gebyrer eller ekstra omkostninger(Med mindre du har behov for yderligere træning). Alle priserne er gennemsigtige og inkluderer alt hvad der skal til for at få kørekortet. Dette gør det nemt og bekvemt at forstå og budgettere med  kørekortet.

Endelig, tilbyder vi også fleksible betalingsmuligheder, såsom kortbetaling eller bankoverførsel, hvilket gør det nemt for dig at betale for din kørekortstræning.

Alt I alt, tilbyder vi  konkurrencedygtige priser, fleksible pakkeløsninger, ingen skjulte gebyrer og fleksible betalingsmuligheder.
Dette gør det til et overkommeligt valg for de fleste, der ønsker at tage kørekort.

Ønsker du mere viden eller har du spørgsmål til, hvordan du tager dit kørekort, så kontakt os lige her.